Charli CAUGHT Being AB*SED By Her Parents? Olivia Ponton SHADES Ex Kio Cyr? JeyJey Is INNOCENT?

  Pregleda 752,655

anna oop

Prije 9 dana

Charli CAUGHT Being AB*SED By Her Parents? Olivia Ponton SHADES Ex Kio Cyr? JeyJey Is INNOCENT?
hey luvs thanks for watching todays video, i love you all so much :)
✅ SUBSCRIBE FOR DRAMA: hrpost.info/past/8kJKPwTe6XopeSQHqz1YLg.html
#annaoop #charlidamelio #oliviaponton

Komentari
Hoe
Hoe Prije 36 minuta
LMFAOOOO PEOPLE THINK THAT A FREAKING DOG TAIL IS AN ARM-
WONG MEI XIN Moe
WONG MEI XIN Moe Prije 7 sati
Her mom touching her isn't abuse. HAVE Y'ALL EVER HEARD OF A SLIPPER?
Katris Clark
Katris Clark Prije 16 sati
The fact that people make a joke about these things is just messed up......
meya
meya Prije 23 sati
What In the freshie is this- she litreally just pulled her arm yous r just too dramatic
Kari. _ xoxo
Kari. _ xoxo Prije dan
....
slay_queen_Abri37
slay_queen_Abri37 Prije dan
Its sad that most of us are used to the drama by now
[notphx] :0
[notphx] :0 Prije dan
2:05 PLS YALL GOING TO FALL FOR THAT💀😭
Sandria playz
Sandria playz Prije dan
Me by pets smart seeing the word grooming
Stars TV
Stars TV Prije dan
They should stop accusing the D'amelios of past false rumors, it's not funny and especially not on such sensitive topics. They should be spending their time helping actual victims, like Marc said. They've got a point.
Dilgin Osman Rashu
Dilgin Osman Rashu Prije 2 dana
the dunkins are so dramatic
• Bear Bons •
• Bear Bons • Prije 2 dana
I don’t think the tiktok community know what it’s like having brown parents.
milky._ cokkies_.
milky._ cokkies_. Prije 2 dana
Pray for god🙏
XxPastel BubblesxX
XxPastel BubblesxX Prije 2 dana
This is so frickin disgusting. Who would say this, absolutely gross!
eunbuni
eunbuni Prije 2 dana
You know what I find ridiculous that people think that’s “abuse” y’all please don’t be this soft
Gracie Travis
Gracie Travis Prije 2 dana
What happened to “innocent until proven guilty” stop assuming. These people are hella thirsty for drama, they’ll make anything up.
Gracie Travis
Gracie Travis Prije 2 dana
LEAVE MY BOI KIO ALONE-
Gracie Travis
Gracie Travis Prije 2 dana
“Joke” Bro, that’s not a joke, ur making fun of abuse victims.
a loser
a loser Prije 21 sat
fr 💀
Haleyna Ysabelle Hernaez
Haleyna Ysabelle Hernaez Prije 2 dana
what about Jennie and G-dragon dating?
Sara Levasseur
Sara Levasseur Prije 2 dana
Bro it was literally their dog's tail💀🖐🏼
Zuriel Gallegos
Zuriel Gallegos Prije 2 dana
ARE YOU OUT OF YOUR MIND SIS THATS NOT ABUSE LOOK IT UP BEFORE YOU POST IT
jimins.chubby.cheeks
jimins.chubby.cheeks Prije 2 dana
Ain't nobody even sell they soul so that person was stupid for saying that
Smile
Smile Prije 3 dana
she is so dramatic
Adisri Mishra
Adisri Mishra Prije 3 dana
Lets dive right into it! *yeets baby know water*
fresh-_-potatoes
fresh-_-potatoes Prije 3 dana
not people making jokes about abusing child in 2021 ... ew
Theodora Catan
Theodora Catan Prije 3 dana
😐
Valentina Castellanos
Valentina Castellanos Prije 3 dana
FACE REVEL
Kou’s Bitch
Kou’s Bitch Prije 3 dana
aBuSe. Girl please-
Ana Lopez
Ana Lopez Prije 3 dana
The video of marc d’amelio on Tiktok at the background was his dog wagging his tail
FireRoz
FireRoz Prije 3 dana
Ive never been so Speechless
Tessa McCool
Tessa McCool Prije 3 dana
For one that was her dog not her mom so stop making up disgusting rumors about someone being abused the dunkin community is so toxic!!!!!
Tessa McCool
Tessa McCool Prije 3 dana
If that's Abuse then I'm Ariana Grande
Madyson Douglas
Madyson Douglas Prije 3 dana
And a oop
Denisha Guerra
Denisha Guerra Prije 3 dana
Your gurl anna spills ALL the tea Bye bye ears-
Jawaher Alqahtani
Jawaher Alqahtani Prije 3 dana
hello netflix you still did not make a tik tok show the toxic tik tokers i am shookkkkkkkk
Only Trin
Only Trin Prije 4 dana
even if so you guys act as you've never been spacked for being disrespectful.
Sofia Smith Plasencia
Sofia Smith Plasencia Prije 4 dana
*talking* BUT!! HAHAHA im really laughing hard tho
cara nally !
cara nally ! Prije 4 dana
when she said soooooooooooooooooooooooooooooooooooooo lil tip maybe not
Hernesto Banos
Hernesto Banos Prije 4 dana
😑You shouldn't be doing this
Aaliyah Thorpe
Aaliyah Thorpe Prije 4 dana
Kyo she’s over u get over it at this point he’s desperate and living of drama
Roxy Perez
Roxy Perez Prije 4 dana
yall call that abuse? she is just simply holding her arm... my mom does this and i personally don't think its abuse. I think people are just sensitive and want to cancel people for no reason, point blank.
spicy noodles
spicy noodles Prije 4 dana
BUT
Its_ April
Its_ April Prije 4 dana
2:44 Hold up, if Heidi wasn't home... how did she know that was the dogs tail? are my eyes failing me, because I didn't think that was a dog's tail 😂
Miu Iruma!
Miu Iruma! Prije 4 dana
LMAOKDOSOWWOWOQSK THESE 5 YEAR OLD BIRD BRAINS THINKS JUST PULLING IS SO CALLED ABUSE IM DEAD. 💀
退屈:P
退屈:P Prije 4 dana
Yall switch up real quick
angela cardenal
angela cardenal Prije 4 dana
dogs tail?, its clear that marc and heidi adore their children, STOP IT
Frederic De La Rue
Frederic De La Rue Prije 4 dana
Not true
Lucia Masvikeni
Lucia Masvikeni Prije 4 dana
It's the soooooooooo for me
Alivia Williams
Alivia Williams Prije 4 dana
No offense but why are you accusing them??
makkapakka
makkapakka Prije 4 dana
hii
Reynalda Orozco
Reynalda Orozco Prije 4 dana
anna oop needs to stop making the title soo dramatic
__
__ Prije 4 dana
lol fr
cutie sloth!
cutie sloth! Prije 4 dana
I swear dunkin's r SO dramatic-
__
__ Prije 4 dana
BAJHAHA IKR THEY ARE LIKE 8
LALA LOCO
LALA LOCO Prije 5 dana
How com Dixie hasn't been cancelled for saying the N word more then 3 times in her song ?
Anonymous
Anonymous Prije 5 dana
It's discipline like c'mon I had worse growing up y'all are soft
Maddie
Maddie Prije 5 dana
These people are overreacting omg. It was a friggin tail, and even if it was a joke, abuse isn’t a JOKE.
Karina Encarnacion
Karina Encarnacion Prije 5 dana
✨Anna’s movie✨
The gaming twins lol
The gaming twins lol Prije 5 dana
lol kio isnt getting invloved he just said "hey love" on a video he ws tagged in?
I cAn ShOw YoU tHe WORLD-
I cAn ShOw YoU tHe WORLD- Prije 5 dana
Ooh la la, is that QUEEN JESSI from the start😏😉
Vlogs with Ruby
Vlogs with Ruby Prije 5 dana
The tea I really wanna know is what’s Ana oops TikTok anyone know?
yousef oubaid
yousef oubaid Prije 5 dana
ARE YOU GONNNA SPILL THE TEA ANOUT ZOE PREGNANT!!
•avocado cookie•
•avocado cookie• Prije 5 dana
When you dont know how who tf jj/jayjay is.... 🤡🤡🤡
Stan Blackpink
Stan Blackpink Prije 5 dana
If ur mom throws a book hard at your face counts as child abuse?
I cAn ShOw YoU tHe WORLD-
I cAn ShOw YoU tHe WORLD- Prije 5 dana
At Asian households, no.
NotTheWhiteQween1
NotTheWhiteQween1 Prije 5 dana
honestly is both kio and olivias fault ig
it's me andrelina
it's me andrelina Prije 5 dana
Can u do the drama of Lana Del Rey
Savanah SANTOVI
Savanah SANTOVI Prije 5 dana
EVERYONE ZOE LAGROOMER IS PREGNANT 🤰
Ariana Big
Ariana Big Prije 5 dana
Her: make sure to grab some snacks Me who is eating: *I can’t get enough*
kqdi1 .
kqdi1 . Prije 5 dana
noone likes "the damelios"
biju benniyam
biju benniyam Prije 5 dana
• s u n f l o w e r •
soul
soul Prije 5 dana
666 dislikes :/
Evelyn Boron
Evelyn Boron Prije 5 dana
guys she only cares about the dancers. she didn’t talk about only jayus
Elvira Lopez
Elvira Lopez Prije 5 dana
Are tiktokers trying to be like the Kardashians and trying to entertain other people with there problems
SANAI SALTERS
SANAI SALTERS Prije 5 dana
I’m sorry to say but I would LOVE it if Kio and Olivia can move on😌 , it’s really not that serious
SoulPlanetX
SoulPlanetX Prije 5 dana
maybe arguing on twitter is the only thing people really care about
halia kanu
halia kanu Prije 5 dana
Why did I get this in my recommendations I watch fortnite and memes 😐. My friend gets abused I know because I have seen and people thinking because you pull your hand away your getting abused
l i l a c s t a r s
l i l a c s t a r s Prije 5 dana
yea can we just cancel anna oop ag this point lmao😭
Rainy Ray
Rainy Ray Prije 5 dana
Hun, u need a ✨PODCAST! ✨
عَاشِقّہـ بُۆلِيَۆۆدْ
عَاشِقّہـ بُۆلِيَۆۆدْ Prije 5 dana
I'm watching this while eating spicy Korean noodles.
Grace Tiong
Grace Tiong Prije 5 dana
pleh
Journey Pollock
Journey Pollock Prije 5 dana
You seriously need to talk about someone else my word....
Sun Gamer
Sun Gamer Prije 5 dana
I know this is a youtube account about tiktokers drama, but on twitter Karl Jacobs mostly known in the mcyt ( minecraft youtubers) comunity replied to a tweet saying "hi" and the WHOLE loona comunity started a fight with him and hateing on him for doing litteraly nothing. SHARE THIS !!!
Kyra Landers
Kyra Landers Prije 5 dana
DUDE WHAT I MISSED THAT WTHH
Lucy Ginova
Lucy Ginova Prije 5 dana
I mean there is something off a bout her parents and charlie and dixi but then being abused I don’t know 🤷‍♀️
Dasyah Siller
Dasyah Siller Prije 5 dana
It was a joke yall-
gen t
gen t Prije 5 dana
PLSS BEING ABUSED SHES SPOILED ASF
Eva Gina
Eva Gina Prije 6 dana
They’re not abusive they’re just ✨European parents✨
Razoule Allehyani
Razoule Allehyani Prije 6 dana
A Jessi meme 😭😭😭 I finally feel included
Peruvian
Peruvian Prije 6 dana
PLEASE NOT YOU TAKING MY BESTIE’S VIDEO SERIOUSLY HOW DUMB AND SLOW ARE YALL
Andra Faith
Andra Faith Prije 6 dana
Guys. They're the parents of two teenage girls. They only have so much patience. They're not abusing her, she literally grabbed her sweater
Jordan Mallonee
Jordan Mallonee Prije 6 dana
I’m still stuck on how heilda pushing charlies arm is wrong lol I don’t see anything wrong with it
Keabetswe Duiker
Keabetswe Duiker Prije 6 dana
Leave Liv alone🙄
Julnar Alagha
Julnar Alagha Prije 6 dana
Anna: *spilling the tea* Me: *hearing light subway theme song in the back*
Leila Patterson
Leila Patterson Prije 6 dana
i can't believe that it has been a whole year since oliva and kio broke up.
Tamča Nq
Tamča Nq Prije 6 dana
Imao
Bontle Tseka
Bontle Tseka Prije 6 dana
Wait at the start of the video did that women just drop a baby in the pool
Mintcocoadream Zzz
Mintcocoadream Zzz Prije 6 dana
Fun fact:Anna oop is my favorite HRpostr :)
Bhaveen Khaneja
Bhaveen Khaneja Prije 6 dana
Guys yall ain’t Asian I get slapped for one mistake
Kimani Boddington
Kimani Boddington Prije 6 dana
Your a bit to late
Cheyenne Graham
Cheyenne Graham Prije 6 dana
Omg if someone gets poked they think they get abused omg
Turtle
Turtle Prije 6 dana
THE PERSON WHO MADE THE VIDEO AND REPLIED TO HEIDI LEGIT SAW THIS VIDEO IM CRYING-
brownsugar's whole face
brownsugar's whole face Prije 6 dana
Y’all telling me you never brushed your mom’s hand off your arm 💀 and don’t moms usually look down and act all shy
Sofija Trailovic
Sofija Trailovic Prije 6 dana
Sorry but am I the only one who heard ‘Harry Potter is dead’ on 2:05
sophia
sophia Prije 6 dana
what snacks did y'all get for the video? i got raspberries and whipped cream. :)
Zring Omer
Zring Omer Prije 6 dana
Hamster 🐹 cult
Zvezde Granda- Promo- Emisija 56
0:58
Grand Online
Pregleda 84 tis.
GET READY WITH US: KYLIE AND KOURTNEY
11:47
Kylie Jenner
Pregleda 2,9 mil.
Rest in Peace Dazhariaa
05:00
anna oop
Pregleda 870 tis.
Teenager SOLVED HER OWN MURDER With Fitness App
44:24
FAST FOOD BREAKFAST TASTE TEST
21:18
emma chamberlain
Pregleda 2,9 mil.
Zvezde Granda- Promo- Emisija 56
0:58
Grand Online
Pregleda 84 tis.
GET READY WITH US: KYLIE AND KOURTNEY
11:47
Kylie Jenner
Pregleda 2,9 mil.
I'm A Boomer Pretending to be 17
17:53
Gloom
Pregleda 685 tis.
KUPUJEMO SVE U JEDNOJ BOJI 24 SATA!!
10:22
Dex Rock
Pregleda 217 tis.